Biznes forum WŁASNA FIRMA Marketing i Reklama Dyskusja Ulotki - czy się opłaca ?

Dyskusja Ulotki - czy się opłaca ?

Dyskusja Ulotki - czy się opłaca ?

 
  • 1 głosów - średnia: 5
 
Strony (3): 1 2 3 Dalej
Marioo90

Użytkownik

69
29.08.2011, 18:15 #1
Czy ktoś z Was organizował akcje ulotkowe i jakie były jej rezultaty ?
Chciałbym się dowiedzieć czy jest sens w ogóle ?
Marioo90
29.08.2011, 18:15 #1

Czy ktoś z Was organizował akcje ulotkowe i jakie były jej rezultaty ?
Chciałbym się dowiedzieć czy jest sens w ogóle ?

Bukoo92

Użytkownik

39
29.08.2011, 18:22 #2
Według mnie ulotki to dobra rzecz tylko lepiej jak klient dostaje np. 10% rabatu jeżeli przyjdzie z ulotką, lub np. kuponem, który odrywa się od ulotki.
Bukoo92
29.08.2011, 18:22 #2

Według mnie ulotki to dobra rzecz tylko lepiej jak klient dostaje np. 10% rabatu jeżeli przyjdzie z ulotką, lub np. kuponem, który odrywa się od ulotki.

Marioo90

Użytkownik

69
29.08.2011, 18:34 #3
Dzięki dobry pomysł z tym rabatem. Na pewno to zastosuje niebawem.
Marioo90
29.08.2011, 18:34 #3

Dzięki dobry pomysł z tym rabatem. Na pewno to zastosuje niebawem.

02.11.2011, 13:14 #4
Ulotki zawsze się opłaca.
Skuteczność może być duża jak działasz lokalnie np. mam znajomą co ma gabinet stomatologiczny i po rozdaniu takich ulotek ma więcej klientów oczywiście tak jak wspomniano np. z ulotką 10 % rabatu.
A jeszcze jak je rozprowadzić to można dać zaprzyjaźnionemu listonoszowi a on za 50 zł. rozprowadzi Ci je po wszystkich skrzynkach pocztowych jakie obsługuje, tak przynajmniej robi moja znajoma.
joker
02.11.2011, 13:14 #4

Ulotki zawsze się opłaca.
Skuteczność może być duża jak działasz lokalnie np. mam znajomą co ma gabinet stomatologiczny i po rozdaniu takich ulotek ma więcej klientów oczywiście tak jak wspomniano np. z ulotką 10 % rabatu.
A jeszcze jak je rozprowadzić to można dać zaprzyjaźnionemu listonoszowi a on za 50 zł. rozprowadzi Ci je po wszystkich skrzynkach pocztowych jakie obsługuje, tak przynajmniej robi moja znajoma.

Marcin

Użytkownik

69
05.11.2011, 12:08 #5
Ulotki to dobra forma, jeśli mamy coś co interesuje się lokalnym rozwojem w naszym mieście, czy też lokalnym zapotrzebowaniem. Odpowiednie firmy które działają uniwersalnie na całą Polskę z odpowiednim znanym produktem, nie wyniosą wiele odpowiedniego zadowolenia z tej właśnie tematyki. Ulotki tylko dla firm i potrzeb lokalnych.
Marcin
05.11.2011, 12:08 #5

Ulotki to dobra forma, jeśli mamy coś co interesuje się lokalnym rozwojem w naszym mieście, czy też lokalnym zapotrzebowaniem. Odpowiednie firmy które działają uniwersalnie na całą Polskę z odpowiednim znanym produktem, nie wyniosą wiele odpowiedniego zadowolenia z tej właśnie tematyki. Ulotki tylko dla firm i potrzeb lokalnych.

makserwus

Użytkownik

67
13.11.2011, 19:07 #6
Widziałem statystyki, w których była mowa o opłacalności ulotek.

Ponoć na 1000 ulotek, jest zainteresowanych 7 osób.

Nie wiem co z tym prawdy, ale jeśli aż tak mało osób się tym interesuje, no to szkoda pieniędzy.

makserwus
13.11.2011, 19:07 #6

Widziałem statystyki, w których była mowa o opłacalności ulotek.

Ponoć na 1000 ulotek, jest zainteresowanych 7 osób.

Nie wiem co z tym prawdy, ale jeśli aż tak mało osób się tym interesuje, no to szkoda pieniędzy.

palon

Użytkownik

104
15.11.2011, 17:51 #7
Ulotki trafiają do kosza. Jeśli myślicie o prawdziwym rozwoju to powinniście np. przenieść firmę do Business Park Marywilska. Prowadząc działalność w nowoczesnych biurowcach znacznie łatwiej jest znaleźć nowych zainteresowanych naszymi usługami!
palon
15.11.2011, 17:51 #7

Ulotki trafiają do kosza. Jeśli myślicie o prawdziwym rozwoju to powinniście np. przenieść firmę do Business Park Marywilska. Prowadząc działalność w nowoczesnych biurowcach znacznie łatwiej jest znaleźć nowych zainteresowanych naszymi usługami!

QASKU

Użytkownik

44
21.07.2012, 20:13 #8
Ulotki są nie opłacalne. Po sobie wiem Smile otrzymam ulotkę, wyrzucam. Wkurzają mnie śmiecie za wycieraczką samochodową... większość ludzi podobnie robi i wyrzuca ulotki.
QASKU
21.07.2012, 20:13 #8

Ulotki są nie opłacalne. Po sobie wiem Smile otrzymam ulotkę, wyrzucam. Wkurzają mnie śmiecie za wycieraczką samochodową... większość ludzi podobnie robi i wyrzuca ulotki.

arek

Młody użytkownik

10
14.10.2012, 20:58 #9
Ulotki, ale to też zależy jakie. Jak dostaję na mieście jakąś do ręki to patrze najpierw na okładkę, Jeśli ciekawa i nie przedstawia ofert bankowych Wink to często przeglądnę co dalej. Ale jak z góry widzę ofertę kredytu, lokaty bankowej to przyznam szczerze od razy wrzucam ją do kosza Wink Dziwny zabieg interesując się finansami, ale jakoś tak już mam.
Faktycznie oferty lokalnych firm, jeżeli są ciekawie zrobione to przyciągają np. gratisem lub zniżka na usługę. Ale to też nie za często się zdarza. Przeważnie ulotka to ulotka, każda taka sama. Czyli nuda i do kosza. Jednak w jakimś procencie w miarę tanio się reklamujemy.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.10.2012, 20:59 przez arek.
arek
14.10.2012, 20:58 #9

Ulotki, ale to też zależy jakie. Jak dostaję na mieście jakąś do ręki to patrze najpierw na okładkę, Jeśli ciekawa i nie przedstawia ofert bankowych Wink to często przeglądnę co dalej. Ale jak z góry widzę ofertę kredytu, lokaty bankowej to przyznam szczerze od razy wrzucam ją do kosza Wink Dziwny zabieg interesując się finansami, ale jakoś tak już mam.
Faktycznie oferty lokalnych firm, jeżeli są ciekawie zrobione to przyciągają np. gratisem lub zniżka na usługę. Ale to też nie za często się zdarza. Przeważnie ulotka to ulotka, każda taka sama. Czyli nuda i do kosza. Jednak w jakimś procencie w miarę tanio się reklamujemy.

Iwona

Młody użytkownik

20
18.10.2012, 19:15 #10
Ja osobiście co do ulotek, to mam jednak mieszane uczucia. Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach jest po prostu przesyt tych osób, które ulotki ludziom często wciskają na ulicy. Mnie osobiście to denerwuje, że przechodząc przez deptak, muszę zebrać co najmniej 10 ulotek. A czy je w ogóle biorę pod uwagę? Często bywa, że nawet nie spojrzę... jeśli mam ich większą ilość. Proponowałabym jeśli już, to rozdawać ulotki w miejscach gdzie nie robią tego samego inni, wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś na to zerknie i się zainteresuje. No i ulotka musi być zrobiona ciekawie, według mnie powinny być na niej slogany, hasła tak żeby zwróciła czyjąś uwagę.
Iwona
18.10.2012, 19:15 #10

Ja osobiście co do ulotek, to mam jednak mieszane uczucia. Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach jest po prostu przesyt tych osób, które ulotki ludziom często wciskają na ulicy. Mnie osobiście to denerwuje, że przechodząc przez deptak, muszę zebrać co najmniej 10 ulotek. A czy je w ogóle biorę pod uwagę? Często bywa, że nawet nie spojrzę... jeśli mam ich większą ilość. Proponowałabym jeśli już, to rozdawać ulotki w miejscach gdzie nie robią tego samego inni, wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś na to zerknie i się zainteresuje. No i ulotka musi być zrobiona ciekawie, według mnie powinny być na niej slogany, hasła tak żeby zwróciła czyjąś uwagę.

Edgar

Użytkownik

47
18.10.2012, 22:35 #11
Ulotki dalej są opłacalne ,zależy jak zwykle od umiejętności ,jaki stopień ciekawości wzbudzą u przeglądającego. Musi to być przedstawione w ciekawy sposób ,inaczej nie przykuje uwagi i wyląduje w koszu.
Mój znajomy kiedyś robił taką małą kampanię i efekty były bardzo dobre ,ale być może dlatego,że to było małe miasto do 25 000 mieszkańców. Więc ludzie nie są strasznie znieczuleni na takiego typu reklamowanie.Więc jeśli ktoś ma dobry pomysł na przedstawienie firmy ,to uważam że jak najbardziej się opłaca.
Edgar
18.10.2012, 22:35 #11

Ulotki dalej są opłacalne ,zależy jak zwykle od umiejętności ,jaki stopień ciekawości wzbudzą u przeglądającego. Musi to być przedstawione w ciekawy sposób ,inaczej nie przykuje uwagi i wyląduje w koszu.
Mój znajomy kiedyś robił taką małą kampanię i efekty były bardzo dobre ,ale być może dlatego,że to było małe miasto do 25 000 mieszkańców. Więc ludzie nie są strasznie znieczuleni na takiego typu reklamowanie.Więc jeśli ktoś ma dobry pomysł na przedstawienie firmy ,to uważam że jak najbardziej się opłaca.

Anka

Młody użytkownik

16
19.10.2012, 13:00 #12
Ulotki, sposób stary jak świat i chyba najprostszy, jednak czy ja wiem czy taki faktycznie skuteczny? Trochę zgadzam się z Iwoną, mnie też denerwują wszechobecne ulotki, nie chce mi się ich czytać nawet, czasami wyrzucam od razu, bo zwyczajnie tego nie lubię. Może to jest i skuteczna forma, jak proponujemy coś interesującego, a nie co chwilę jakieś pożyczki, czasami chciałoby się zobaczyć na prawdę coś innego na tych ulotkach o innej tematyce niż banki. Też mnie strasznie wkurzają te ulotki za wycieraczką, wystarczy, że człowiek tylko nogę wywinie na chwilę a jak wróci to już pozapychane, to już nie jest fajne.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2012, 13:00 przez Anka.
Anka
19.10.2012, 13:00 #12

Ulotki, sposób stary jak świat i chyba najprostszy, jednak czy ja wiem czy taki faktycznie skuteczny? Trochę zgadzam się z Iwoną, mnie też denerwują wszechobecne ulotki, nie chce mi się ich czytać nawet, czasami wyrzucam od razu, bo zwyczajnie tego nie lubię. Może to jest i skuteczna forma, jak proponujemy coś interesującego, a nie co chwilę jakieś pożyczki, czasami chciałoby się zobaczyć na prawdę coś innego na tych ulotkach o innej tematyce niż banki. Też mnie strasznie wkurzają te ulotki za wycieraczką, wystarczy, że człowiek tylko nogę wywinie na chwilę a jak wróci to już pozapychane, to już nie jest fajne.

Antoni

Młody użytkownik

20
20.10.2012, 09:50 #13
Piszecie o ulotkach, zgadzam się z wieloma Waszymi opiniami. Ja z ulotkami miałem do czynienia, bo kiedyś pomagałem przyjacielowi rozkręcać interes i sam te ulotki rozdawałem, tak więc miałem z tym styczność. Nie była to dla mnie praca ani w sumie doświadczenie satysfakcjonujące bo ludzie niechętnie te ulotki biorą, nasze były akurat kolorowe i dosyć dobrze zrobione, przyciągały uwagę, ale tak jak obserwowałem przechodniów to często za moment lądowały w koszu. Praca ciężka, bo ciągle tylko domowy, rzadko kto popatrzył przychylnym okiem i wziął tą ulotkę ode mnie. W każdym razie nauczyłem się, że już bym nie chciał pracować dłużej w taki sposób i współczuję wszystkim rozdającym ulotki, a może też ja się do tego nie nadawałem.
Antoni
20.10.2012, 09:50 #13

Piszecie o ulotkach, zgadzam się z wieloma Waszymi opiniami. Ja z ulotkami miałem do czynienia, bo kiedyś pomagałem przyjacielowi rozkręcać interes i sam te ulotki rozdawałem, tak więc miałem z tym styczność. Nie była to dla mnie praca ani w sumie doświadczenie satysfakcjonujące bo ludzie niechętnie te ulotki biorą, nasze były akurat kolorowe i dosyć dobrze zrobione, przyciągały uwagę, ale tak jak obserwowałem przechodniów to często za moment lądowały w koszu. Praca ciężka, bo ciągle tylko domowy, rzadko kto popatrzył przychylnym okiem i wziął tą ulotkę ode mnie. W każdym razie nauczyłem się, że już bym nie chciał pracować dłużej w taki sposób i współczuję wszystkim rozdającym ulotki, a może też ja się do tego nie nadawałem.

arek

Młody użytkownik

10
20.10.2012, 18:08 #14
Ulotki, ale to też zależy jakie. Jak dostaję na mieście jakąś do ręki to patrze najpierw na okładkę, Jeśli ciekawa i nie przedstawia ofert bankowych Wink to często przeglądnę co dalej. Ale jak z góry widzę ofertę kredytu, lokaty bankowej to przyznam szczerze od razy wrzucam ją do kosza Wink Dziwny zabieg interesując się finansami, ale jakoś tak już mam.
Faktycznie oferty lokalnych firm, jeżeli są ciekawie zrobione to przyciągają np. gratisem lub zniżka na usługę. Ale to też nie za często się zdarza. Przeważnie ulotka to ulotka, każda taka sama. Czyli nuda i do kosza. Jednak w jakimś procencie w miarę tanio się reklamujemy.
arek
20.10.2012, 18:08 #14

Ulotki, ale to też zależy jakie. Jak dostaję na mieście jakąś do ręki to patrze najpierw na okładkę, Jeśli ciekawa i nie przedstawia ofert bankowych Wink to często przeglądnę co dalej. Ale jak z góry widzę ofertę kredytu, lokaty bankowej to przyznam szczerze od razy wrzucam ją do kosza Wink Dziwny zabieg interesując się finansami, ale jakoś tak już mam.
Faktycznie oferty lokalnych firm, jeżeli są ciekawie zrobione to przyciągają np. gratisem lub zniżka na usługę. Ale to też nie za często się zdarza. Przeważnie ulotka to ulotka, każda taka sama. Czyli nuda i do kosza. Jednak w jakimś procencie w miarę tanio się reklamujemy.

Tomek_kolor

Młody użytkownik

26
12.02.2013, 14:49 #15
Wydaje mi się, że ulotki to już przeszłość. Moim zdaniem lepiej iść w jakoś niż ilość. U nas w lokalu na przykład zamówiliśmy w pełni wyposażone i obrandowane piórniki dla dzieci, z firmy Majewski z Zielonej Góry. Rozdaliśmy te piórniki dzieciakom na dzień dziecka, przez co chętnie przychodzą do nas, bo dobrze im się kojarzymy. Myślę, że jest to o wiele bardziej skuteczna forma promocji.
Tomek_kolor
12.02.2013, 14:49 #15

Wydaje mi się, że ulotki to już przeszłość. Moim zdaniem lepiej iść w jakoś niż ilość. U nas w lokalu na przykład zamówiliśmy w pełni wyposażone i obrandowane piórniki dla dzieci, z firmy Majewski z Zielonej Góry. Rozdaliśmy te piórniki dzieciakom na dzień dziecka, przez co chętnie przychodzą do nas, bo dobrze im się kojarzymy. Myślę, że jest to o wiele bardziej skuteczna forma promocji.

Financela

Młody użytkownik

5
25.02.2013, 15:35 #16
ja mam dosyć ulotek. Kiedy przechodzę przez galerię w gdz "szczytu" wychodzę z garścia ulotek. I ja np rzadko kiedy je przeglądam. Patrząc na ich ilość w najbliżej napotkanym koszu nie nie jestem sama...ale zalezy niektórzy je czytają...
Financela
25.02.2013, 15:35 #16

ja mam dosyć ulotek. Kiedy przechodzę przez galerię w gdz "szczytu" wychodzę z garścia ulotek. I ja np rzadko kiedy je przeglądam. Patrząc na ich ilość w najbliżej napotkanym koszu nie nie jestem sama...ale zalezy niektórzy je czytają...

szokotyna

Bywalec

334
14.03.2013, 09:02 #17
Ulotki są ok jeśli znajdują się w miejscu jakoś związanym z naszą branżą (np. ulotki jakiejś pasty do zębów w salonie stomatologicznym) i można samemu po nią sięgnąć bądź nie, natomiast rozdawanie ulotek na ulicach miast jest odbierane przez społeczeństwo źle, 90% tych ulotek ląduje w koszu, więc to strata czasu i pieniędzy.
szokotyna
14.03.2013, 09:02 #17

Ulotki są ok jeśli znajdują się w miejscu jakoś związanym z naszą branżą (np. ulotki jakiejś pasty do zębów w salonie stomatologicznym) i można samemu po nią sięgnąć bądź nie, natomiast rozdawanie ulotek na ulicach miast jest odbierane przez społeczeństwo źle, 90% tych ulotek ląduje w koszu, więc to strata czasu i pieniędzy.

lisica

Użytkownik

32
22.03.2013, 08:43 #18
To niestety prawda. Przechodząc przez główną ulicę w moim mieście i biorąc od każdego rozdającego jedną ulotkę, skończyłabym ze sporą kupką makulatury. Większość osób nawet nie patrzy na to, co na takiej ulotce widnieje i ,tak jak wyrzuca ją do najbliższego kosza, tak i inwestowanie w tego rodzaju marketing jest wyrzucaniem tam pieniędzy.
lisica
22.03.2013, 08:43 #18

To niestety prawda. Przechodząc przez główną ulicę w moim mieście i biorąc od każdego rozdającego jedną ulotkę, skończyłabym ze sporą kupką makulatury. Większość osób nawet nie patrzy na to, co na takiej ulotce widnieje i ,tak jak wyrzuca ją do najbliższego kosza, tak i inwestowanie w tego rodzaju marketing jest wyrzucaniem tam pieniędzy.

szokotyna

Bywalec

334
22.03.2013, 14:28 #19
Miałam kiedyś taką sytuację: u nas na uczelni rozdawali od czasu do czasu darmowe książki i podręczniki, które biblioteka wycofywała (z różnych powodów) ze swoich zbiorów. Wzięłam kiedyś cały stos ciekawych tomów i szłam do domu z takim stosem na rękach. Podchodzi do mnie laska na ulicy i wyciąga w moją stronę ulotkę... Myślałam, że się załamię, czym ją miałam wziąć? Zębami? Big Grin
szokotyna
22.03.2013, 14:28 #19

Miałam kiedyś taką sytuację: u nas na uczelni rozdawali od czasu do czasu darmowe książki i podręczniki, które biblioteka wycofywała (z różnych powodów) ze swoich zbiorów. Wzięłam kiedyś cały stos ciekawych tomów i szłam do domu z takim stosem na rękach. Podchodzi do mnie laska na ulicy i wyciąga w moją stronę ulotkę... Myślałam, że się załamię, czym ją miałam wziąć? Zębami? Big Grin

PaulinaG

Młody użytkownik

20
22.07.2013, 15:55 #20
Wszystko zależy od branży i czy ulotki zostaną rozdane, dodane do gazety czy wrzucone bezpośrednio do skrzynki.
PaulinaG
22.07.2013, 15:55 #20

Wszystko zależy od branży i czy ulotki zostaną rozdane, dodane do gazety czy wrzucone bezpośrednio do skrzynki.

manieczka

Bywalec

183
24.07.2013, 12:54 #21
od tych ulotek to już głowa mnie czasem boli, nie można spokojnie przejść przez centrum miasta, bo wszędzie to wpychają
manieczka
24.07.2013, 12:54 #21

od tych ulotek to już głowa mnie czasem boli, nie można spokojnie przejść przez centrum miasta, bo wszędzie to wpychają

LukasRichardson

Młody użytkownik

5
19.08.2013, 11:14 #22
Moim zdaniem ulotki sprawdzają się jedynie w skrzynce na listy , każdy do skrzynki zagląda ,bo rachunki przychodzą ,więc na taką ulotkę zawsze się natknie. Wydaje mi się ,że w większości przypadków przeczyta tą ulotkę a własnie o to chodzi . Na ulicy jak taką dostaniemy to od razu ląduje do kosza .
LukasRichardson
19.08.2013, 11:14 #22

Moim zdaniem ulotki sprawdzają się jedynie w skrzynce na listy , każdy do skrzynki zagląda ,bo rachunki przychodzą ,więc na taką ulotkę zawsze się natknie. Wydaje mi się ,że w większości przypadków przeczyta tą ulotkę a własnie o to chodzi . Na ulicy jak taką dostaniemy to od razu ląduje do kosza .

wojtekt

Nowy

1
21.08.2013, 09:41 #23
Według mnie relama poprzez ulotki nie jest tak skuteczna jak np. banery. Ta drukarnia wielkoformatowa: zajmuje się produkcją tego typu materiałów promocyjnych i współpraca z nią to czysta przyjemność więc jeśli poszukujesz skutecznej reklamy skontaktuj się z nimi.
wojtekt
21.08.2013, 09:41 #23

Według mnie relama poprzez ulotki nie jest tak skuteczna jak np. banery. Ta drukarnia wielkoformatowa: zajmuje się produkcją tego typu materiałów promocyjnych i współpraca z nią to czysta przyjemność więc jeśli poszukujesz skutecznej reklamy skontaktuj się z nimi.

turkusik

Młody użytkownik

4
30.08.2013, 14:25 #24
z mojego doświadczenia wynika, że skuteczność ulotek zależy przede wszystkim od branży, w której działasz. jeśli np. prowadzisz knajpę, ulotki są jak najbardziej dobrym sposobem na promocję, zwłaszcza, jeżeli ulotka zawiera jednocześnie menu (chociażby skrócone) i uprawnia do rabatu, np. 5%. jeżeli chodzi o druk to oczywiście przy większych ilościach masz lepszą cenę. Nie wiem w jakiej okolicy działasz, ale jak w łódzkiem, to dobra jest np. ta drukarnia wielkoformatowa:
turkusik
30.08.2013, 14:25 #24

z mojego doświadczenia wynika, że skuteczność ulotek zależy przede wszystkim od branży, w której działasz. jeśli np. prowadzisz knajpę, ulotki są jak najbardziej dobrym sposobem na promocję, zwłaszcza, jeżeli ulotka zawiera jednocześnie menu (chociażby skrócone) i uprawnia do rabatu, np. 5%. jeżeli chodzi o druk to oczywiście przy większych ilościach masz lepszą cenę. Nie wiem w jakiej okolicy działasz, ale jak w łódzkiem, to dobra jest np. ta drukarnia wielkoformatowa:

lolek45

Młody użytkownik

5
27.12.2013, 13:07 #25
Skoro jest to wykorzystywane, to znaczy, że się opłaca. Wiadomo jest, że większość ulotek trafi do kosza, ale któraś trafi do klienta, który ją wykorzysta.
lolek45
27.12.2013, 13:07 #25

Skoro jest to wykorzystywane, to znaczy, że się opłaca. Wiadomo jest, że większość ulotek trafi do kosza, ale któraś trafi do klienta, który ją wykorzysta.

manieczka

Bywalec

183
31.12.2013, 09:04 #26
Faktem jest że głowa od nich już czasami boli ale gdyby nie były one skuteczne to firmy nie inwestowałyby swoich środków w drukowanie ulotek. Jak widać ten biznes się opłacaSmile
manieczka
31.12.2013, 09:04 #26

Faktem jest że głowa od nich już czasami boli ale gdyby nie były one skuteczne to firmy nie inwestowałyby swoich środków w drukowanie ulotek. Jak widać ten biznes się opłacaSmile

perfekta

Użytkownik

44
31.12.2013, 09:15 #27
To że inni to robią nie znaczy, że to ma sens. Większość firm rozdaje ulotki i nawet nie myśląc o badaniu ich skuteczności. Jak więc mogą widzieć czy to się opłaca czy nie? Oczywiście nie da się mierzyć skuteczności tak jak w przypadku np. AdWords ale są sposoby, żeby jakimś stopniu zbadać czy ulotka jest skuteczna czy nie. Np. dać 10% rabatu z ulotką, jak klient z nią przyjdzie wiemy, że zadziałała.

Oddaj swoje podatki w ręce profesjonalistów z biura rachunkowego i zajmij się tym co lubisz w swoim biznesie.
perfekta
31.12.2013, 09:15 #27

To że inni to robią nie znaczy, że to ma sens. Większość firm rozdaje ulotki i nawet nie myśląc o badaniu ich skuteczności. Jak więc mogą widzieć czy to się opłaca czy nie? Oczywiście nie da się mierzyć skuteczności tak jak w przypadku np. AdWords ale są sposoby, żeby jakimś stopniu zbadać czy ulotka jest skuteczna czy nie. Np. dać 10% rabatu z ulotką, jak klient z nią przyjdzie wiemy, że zadziałała.


Oddaj swoje podatki w ręce profesjonalistów z biura rachunkowego i zajmij się tym co lubisz w swoim biznesie.

Strony (3): 1 2 3 Dalej
 
  • 1 głosów - średnia: 5
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 1 gości
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 1 gości