• Forum finansowe oraz biznes forum poruszające tematyki takie jak: inwestycje, finanse, biznes, pomysły na biznes, własna firma, konta bankowe. W tym miejscu możesz zdobywać wiedzę ze świata finansów i biznesu lub dzielić się i wymieniać własnymi doświadczeniami, zawierać nowe znajomości biznesowe. Dołącz do nas :) Pozdrawiamy

Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wygodne konto
Hej! Zamierzam założyć konto w banku i zależy mi przede wszystkim na wygodzie, tj jak najmniej formalności i sprawne korzystanie z konta przez internet. Możecie mi coś polecić?
Odpowiedz

troszkę mało informacji, to tak jak byś się zapytała potrzebuje wygodne auto Smile
Odpowiedz
Jestem po prostu laikiem w tej kwestii i proszę o jakiekolwiek rady, zawszę chociaż trochę pomoże mi to w wyborzeWink Może uściślę, że zależy mi przede wszystkim na niskich opłatach, wygodnej obsłudze internetowej i ciekawych opcjach inwestowania pieniędzy.
Odpowiedz
Witaj

Osobiście korzystam z mBanku i Synca, ale bardzo dobre konta znajdziesz w bardzo dobrym banku Milenium oraz Inteligo.
W zasadzie prawie wszystkie banki posiadają dostęp internetowy, moim ulubionym bankiem jest teraz mBank ze względu na jego nowoczesny i przydatny panel klienta do obsługi rachunku internetowego.

Jeśli chcesz sprawdzić najlepsze konta bankowe w Polsce i dobrać odpowiedni rachunek dla siebie według własnych wytycznych to proszę wejdź na stronę poniżej. Pozdrawiam serdecznie

>>> Porównanie kont bankowych
Odpowiedz
 Podziękowali: Adrian
Bank Millenium ma również bardzo dobre konto i nazwa konta również taka sama "dobre konto" Smile
Odpowiedz