• Forum finansowe oraz biznes forum poruszające tematyki takie jak: inwestycje, finanse, biznes, pomysły na biznes, własna firma, konta bankowe. W tym miejscu możesz zdobywać wiedzę ze świata finansów i biznesu lub dzielić się i wymieniać własnymi doświadczeniami, zawierać nowe znajomości biznesowe. Dołącz do nas :) Pozdrawiamy


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optymalizacja kosztów w firmie
#1
Witam,
Do kryzysu niby wszyscy sie przyzwyczaili, ale działania antykryzosowe i oszczędnościowe nie są podejmowane. Nie chodzi o restrukturyzacje zatrudnienia w firmie ( najpopularniejszy i jedynie słuszny kierunek szukania oszczędności w firmach państwowych ) a o systemowe podejscie do problemu.
"Łatwiej jest wydać dwa dolary niż zaoszczędzić jednego."
Woody Allen, amerykański scenarzysta i reżyser .
Odpowiedz

#2
Zwyczajnie doradzają, z jakich wydatków zrezygnować. Proste. Żadna filozofia Wink
Odpowiedz
#3
Optymalizowanie kosztów zaczyna się od samej góry, jeśli ma być korzystne...
Odpowiedz
#4
Samemu się najlepiej rozlicza.

Jedynie co kosztuje, to wydruk.

Odpowiedz
#5
nawiązując do głównego wątku, uważam, iż należy sprostować o jakim kryzysie i gdzie mówimy i w jakim kontekście. My - na myśli mam nasz kraj, przyzwyczailiśmy się bardziej do hasła kryzys a KRYZYSU W POLSCE NIE MA, w Polsce jest spowolnienie gospodarcze lub recesja.
Kryzys występuje gdy w trzech następujących po sobie kwartałach PKB ma minusowe wartości - w Polsce nie ma takiej sytuacji.
Jeśli chodzi o politykę oszczędności w Polsce nie ma stosowanej jeszcze powszechnie polityki eliminowania wąskich gardeł, a to właśnie tu można najwięcej zaoszczędzić.
Jeśli chodzi o funkcjonowanie przedsiębiorstw państwowych - ehh mówiąc, krótko ich działalność w wielu wypadkach jest na granicy progu rentowności, co pokazują dane GUS. Należy Państwowe molochy konkretnie zreformować i zrobić z nich twory bardziej konkurencyjne i nowoczesne.
Odpowiedz
#6
(24.02.2012, 16:38)makserwus napisał(a):  Samemu się najlepiej rozlicza.

Jedynie co kosztuje, to wydruk.


Zawsze można skorzystać z biura księgowego jeśli ktoś ma problem.
Odpowiedz
#7
(31.05.2011, 11:47)inwentio napisał(a):  Witam,
Do kryzysu niby wszyscy się przyzwyczaili, ale działania antykryzosowe i oszczędnościowe nie są podejmowane. Nie chodzi o restrukturyzacje zatrudnienia w firmie ( najpopularniejszy i jedynie słuszny kierunek szukania oszczędności w firmach państwowych ) a o systemowe podejscie do problemu.
"Łatwiej jest wydać dwa dolary niż zaoszczędzić jednego."

Optymalizacja wydatków czy kosztów prowadzenia firmy to kluczowa sprawa. Na samych podatkach i usprawnieniu zakupów można już zaoszczędzić sporo pieniędzy. Jest to istotne zwłaszcza w czasach kryzysu finansowego. Firma, w której pracuję korzystała niedawno z opcji consulting - tutaj na stronie są szczegóły. Chodzi głównie o doradztwo w zakresie podatków czy kosztów jakie ponosi firma. Dzięki odpowiednim audytom i analizom można zniwelować pewne wydatki i obniżyć koszty prowadzenia przedsiębiorstwa.
Odpowiedz
#8
oszczędzać, szczególnie w małych przedsiębiorstwach jest trudno ale nie jest to nie do zrobienia. Nieźle można oszczędzić rezygnując z usług księgowej i przejściem na tzw. e-księgowość. Myślę, że każdy sposób jest dobry, a w czasach kryzysu takie rozwiązania będą mieć szczególnie duże znaczenie.
Odpowiedz
#9
Hmm, oszczędzać można na wszystkim, nie koenicznie na pracownikach. Trezba dwa razy zastanowić się nad każdą wydaną złotówką.
Odpowiedz
#10
(10.01.2013, 22:13)Mielzky86 napisał(a):  oszczędzać, szczególnie w małych przedsiębiorstwach jest trudno ale nie jest to nie do zrobienia. Nieźle można oszczędzić rezygnując z usług księgowej i przejściem na tzw. e-księgowość. Myślę, że każdy sposób jest dobry, a w czasach kryzysu takie rozwiązania będą mieć szczególnie duże znaczenie.

gorzej tylko jeśli ta e-księgowość doprowadzi do tego, że będą błędy w dokumentacji i Urząd Skarbowy nałoży kary, ja tam osobiście wole korzystać z usług profesjonalnego biura rachunkowego i mieć pewność, że wszystko to co ma być zrobione jest zrobione dobrze
Odpowiedz
 

Ostatnie tematy użytkownika inwentio
WątkiDataOdpowiedzi




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Biznes Forum

Forum biznesu i finansów. Masz dobry pomysł na biznes? Dobrze trafiłeś! Na biznes forum zawsze znajdziesz pomoc. Wejdź również na nasze forum finansowe by się poradzić, podpowiemy Ci jakie oferty finansowe możesz wybrać, aby zwiększyć swoje zyski.

Linki

  • Siepomaga.pl: wolontariat, pomoc dzieciom, potrzebującym, zwierzętom