• Forum finansowe oraz biznes forum poruszające tematyki takie jak: inwestycje, finanse, biznes, pomysły na biznes, własna firma, konta bankowe. W tym miejscu możesz zdobywać wiedzę ze świata finansów i biznesu lub dzielić się i wymieniać własnymi doświadczeniami, zawierać nowe znajomości biznesowe. Dołącz do nas :) Pozdrawiamy

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaki biznes internetowy najlepszy?
Z jakich biznesów zarabiacie prze internet, chodzi mi o poważne biznesy nie żadne naciąganie i programy które obiecują kokosy a po roku padają, chodzi mi o stabilne i dojrzałem podejście do tematu.
Odpowiedz

Najlepsze biznesy internetowe to chyba takie są robione pod zapotrzebowanie klienta typu: robienie stron internetowych dla klientów, ja zarabiam na programach partnerskich nie są to wielkie kwoty ale mam nadzieje że się to zmieni Smile
Odpowiedz
Doskonale sprzedają się obecnie strony internetowe. Osobiście pracuję jako copywriter i powiem że naprawdę zamówień na unikalne treści nie brakujeSmile
Odpowiedz
Ale żaden biznes w dzisiejszych czasach nie jest najlepszy.... każdy może przynieść zarówno zyski jak i straty Smile
Odpowiedz
Dokładnie jak @up. Wszystko może przynieść określony zysk, ale również wszystko może przynieść określone straty. Tak naprawdę nie da się przewidzieć co będzie przynosiło dochód, wiele zależy od osoby, która to prowadzi możesz poczytać sobie e-marketing szczególnie artykuły odnośnie pracy, samodoskonalenia. Wielu zapomina, że budowanie własnego wizerunku to tak naprawdę budowanie swojego zaplecza do sukcesu
Odpowiedz
(12.12.2013, 23:25)momentum napisał(a):  Ale żaden biznes w dzisiejszych czasach nie jest najlepszy.... każdy może przynieść zarówno zyski jak i straty Smile

W biznesie nie ma jednego prostego rozwiązania. Trzeba myśleć, analizować i wyciągać wnioski.
Oddaj swoje podatki w ręce profesjonalistów z biura rachunkowego i zajmij się tym co lubisz w swoim biznesie.
Odpowiedz