• Forum finansowe oraz biznes forum poruszające tematyki takie jak: inwestycje, finanse, biznes, pomysły na biznes, własna firma, konta bankowe. W tym miejscu możesz zdobywać wiedzę ze świata finansów i biznesu lub dzielić się i wymieniać własnymi doświadczeniami, zawierać nowe znajomości biznesowe. Dołącz do nas :) Pozdrawiamy


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zbudować dobrą reputację sklepu internetowego?
#1
Witam!
Macie jakieś sprawdzone sposoby na budowanie reputacji sklepu internetowego?
Pozdrawiam
Odpowiedz

#2
Rób całkiem coś innego niż konkurencja, bądź miły dla klientów, bądź naturalny Smile rób ciekawe rzeczy w swoim sklepie, wyróżniaj się jak tylko możesz. Dodatkowo możesz skorzystać dodatkowo z jakiś usług które dbają o reputacje w sieci, wiadomo że choć jest się najmilszym i lubianym sprzedawcą, zła konkurencja może nam namieszać, więc warto żeby były odpowiednie osoby które będą stały na straży postrzegania naszej firmy przez klientów.
Odpowiedz
#3
Faktycznie bądź zawsze nastawiony PRO względem klienta, zwłaszcza na początku jest to bardzo istotne, gdy budujesz bazę stałych klientów, a jak wiadomo, najtrwalsze relacje buduje się drogą pantoflową i z polecenia. Zadbaj o to, żeby klient chciał Cię polecić. Wiele osób stara się też zaistnieć w mediach społecznościowych, jeśli masz pomysł jak przykuć uwagę użytkowników na Facebooku lub Google+ śmiało, działaj też tam.
Odpowiedz
 Podziękowali: Adrian
#4
Uwzględniaj reklamacje bez problemów a zyskasz zaufanie klientów i powrócą do sklepu.
Odpowiedz
#5
Z tą reklamacją to na dwoje babka wróżyła... Generalnie jest bardzo dużo klientów tylko czeka na to, żeby dostać coś za darmo i będą robić różne wały... NIie można sobie dać wejść na głowę
Odpowiedz
#6
Według mnie najważniejszym kryterium, które zachęca klientów do ponownych zakupów w naszym sklepie jest szybkość realizacji zamówienia oraz gadżety reklamowe, które można do niego dołączać. Dobrym rozwiązaniem będą także powiadomienia sms, które nie tylko usprawnią komunikację, ale zwiększą lojalność do firmy. W ten sposób my-przedsiębiorcy nie musimy odpisywać na setki maili, a klienci nie niepokoją się o swoje zamówienie, bo są na bieżącą informowani o poszczególnych etapach jego realizacji. Zachęcam do przetestowania narzędzie umożliwiającego wysyłkę takich powiadomień - https://serwersms.pl .
Odpowiedz
#7
Empatia czyli rozumowanie tak jak klient. Wejdź na swoją stronę ale w skórze klienta, pomyśl czego ci brakuje co jest fajne a co jeszcze można by ulepszyć i przyśpieszyć aby było tobie jako klientowi wygodniej i prościej z niej korzystać.
Odpowiedz
 

Ostatnie tematy użytkownika p_giepe
WątkiDataOdpowiedzi
Kredyt na zakup mieszkania - jaki?18.09.2013, 12:396

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  oprogramowanie do sklepu internetowego szoppracz 13 658 27.07.2017, 09:16
Ostatni post: jacekk87
  Pytanie Oprogramowanie sklepu internetowego pomysłybiznesowe 3 507 22.05.2015, 15:21
Ostatni post: szoppracz
  Obsługa sklepu internetowego arekpyta 1 440 03.10.2014, 12:43
Ostatni post: Zenek
Exclamation Czy otwarcie sklepu internetowego gwarantuje sukces? Adrian 0 1,004 08.11.2012, 20:32
Ostatni post: Adrian




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Biznes Forum

Forum biznesu i finansów. Masz dobry pomysł na biznes? Dobrze trafiłeś! Na biznes forum zawsze znajdziesz pomoc. Wejdź również na nasze forum finansowe by się poradzić, podpowiemy Ci jakie oferty finansowe możesz wybrać, aby zwiększyć swoje zyski.

Linki

  • Siepomaga.pl: wolontariat, pomoc dzieciom, potrzebującym, zwierzętom