Biznes forum | Pomysł na biznes

Pełna wersja: Poszukiwany Finance, Controlling & Administration Manager
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nasz Klient to firma IT zajmująca się dostarczaniem oprogramowania, optymalizacją procesów biznesowych oraz ich wdrożeń opartych na rozwiązaniach informatycznych . Do swojego biura zlokalizowanego w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:

Finance, Controlling & Administration Manager
Nr Ref: WSK12FMAS
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

Przygotowywanie całej finansowej i zarządczej rachunkowości oraz (raportów, w tym m.in. miesięczne rozliczenia, prognozy ,budżety zgodnie ze standardami IFRS i GAAP)
Wsparcie w finansowym i operacyjnym zarządzaniu projektami , w relacji z bankami, audytorami zewnętrznymi i organami podatkowymi
Wspieranie Zarządu firmy (w oddziale polskim jak i międzynarodowym ) we wszystkich Finansowych / Budżetowych / Controllingowych / Administracyjnych działaniach
Zarządzanie podległym zespołem specjalistów
Wszystkie działania związane z aspektami takimi jak: księgowość, budżetowanie, raportowanie, zarządzanie środkami pieniężnymi, podatki, analiza finansowa i biznesowa oraz planowanie, analiza konkurencji, analiza kosztów i cen, kontrola Inwestycyji i Specjalnych projektów.


Wymagania:

Wykształcenie wyższe (finanse, bankowość, ekonomia)
Min 5 letnie doświadczenie w finansach, controllingu, audycie w międzynarodowej spółce giełdowej
Praktyczna znajomość MSSF (IFRS ) i PL GAAP
Umiejętność kontroli aspektów finansowych bieżącej działalności spółki (rachunkowość zarządcza, budżetowanie, planowanie finansowe, kontrola realizacji budżetu, analizy finansowe),
Wiedza z zakresu sprawozdawczości giełdowej,
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
Bardzo duże doświadczenie w pracy z systemami ERP (SAP, MS Navision), MS Office
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
Zorientowanie na sukces,
Wysokie poczucie odpowiedzialności,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i terminów
Elastyczność i gotowość do podróży.

Mile widziane:

Wykształcenie typu ACCA, MBA, CIMAetc.,
Znajomość języka niemieckiego,




Oferujemy

Możliwość rozwoju zawodowego w dużej spółce giełdowej, o ugruntowanej pozycji rynkowej,
Pracę w profesjonalnym zespole
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość awansu
Pakiet benefitów,

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim i angielskim na adres: s.kublik@jobfinder.pl
Telefon kontaktowy: 022 862 72 50
Prośba o dodanie w temacie wiadomości numeru referencyjnego: WSK12FMAS

Dziękujemy za umieszczenie na CV klauzuli:
?Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)?