Biznes forum | Pomysł na biznes

Pełna wersja: Organizacja konferencji
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Macie jakieś rady? W firmie czeka nas organizacja konferencji firmowej. Na co zwrócić uwagę? Czego unikać?
Po pierwsze polecam dobrze sprawdzić obiekt, w którym chcecie zrobić konferencję. Warto sprawdzić w nim:
nagłośnienie
sprzęt
wielkóść obiekty oraz wygodę krzeseł dla uczestników

Po drugie jeśli nie masz w tym doświadczenia, warto zastanowić sie nad skorzystaniem z firmy, która zorganizuje konferencję, na przyklad: http://see4business.com/organizacja-eventow-konferencji Zaoszczędzisz dzieki temu czas. No i sporo nerwów.
Większość hoteli wynajmuje sale konferencyjne.
Ja polecam sobie na konferencje zabierać też jakieś gadżety reklamowe/firmowe. Na przykład ja zamawiam na http://www.izisport.pl/ i to świetny sposób zeby połapać kontakty i rozpromować firmę na takiej konferencji